התאמה מושלמת ל-IOS
האפליקציה פותחה באופן ייעודי ל-IOS. המשמעות היא שמתחילת התהליך ועד סופו נעשתה עבודה על התאמה לאייפדים של אפל, והתוצאה הסופית נראית מושלם על המכשירים הייעודיים. מבחינתנו, מדובר באפליקציה שהיא מוצר דגל בפיתוח ייעודי לאייפדים. ההתאמה באה לידי ביטוי בחוויית המשתמש בממשק, באנימציות ובתנועות הנכונות בתוך סביבת העבודה, וכשמשהו יושב טוב אי אפשר לטעות- הוא פשוט יושב טוב!
360 ומעלה
האפליקציה תוכננה לתת מענה מלא לכל צרכי מנהלי תיקי הלקוח כדי שלהם לא יהיה צורך נוסף מעבר לאייפד עם התוכנה. מדובר בממשק סליקה, ניהול יומן פגישות וסיכומי פגישה, מפות עם סימון מיקומי הלקוחות, אפשרות קביעת יעדים לכל לקוח עם דו"חות מפורטים על הוצאות וערך כל לקוח וגם סיכום כללי של כלל הלקוחות במסך ראשי, מרכזי ונוח לעבודה.
אינטגרציה עם מערכות הארגון
האפליקציה מתקשרת באמצעות טכנולוגיית NET של מייקרוסופט למערכת של לאומי קארד, ומאפשרת הזמנת ושליפת מידע בזמן אמת דרך חיבור מאובטח, סליקה וסיכום פעולות. זה לא רק נשמע מסובך, זה באמת ככה! למעשה, מאחורי הקלעים נדרשת התממשקות בין מספר מערכות שונות אל האפליקציה כדי לאפשר את הסידור, ההזנה והצגת המידע.
אין מילים לתאר את ההתלהבות של המשתמשים והמנהלים. נראה שעברנו לעידן חדש – עידן המת"ל הדיגיטלי
יולי גרמן, מנהל תחום פרוייקטים, לאומי קארד