ניהול תוכן ועדכונים שוטפים
האתר האינפורמטיבי של חברת תמורה כולל מידע מגוון מאד למתעניינים ולמבוטחים וכן כלי עזר כמו מחשבוני ביטוח, טפסים שונים, מחירונים ותשובות לשאלות נוספות. בתהליך העבודה היה לנו חשוב לבנות מערכת שנותנת פתרון לעדכון מיידי ומהיר של כלל הדפים באתר התדמיתי.
איזור אישי
תהליך הבניה נחלק לשני חלקים עיקריים: בניית האתר ה"קדמי" בו בנינו מתחם תדמיתי עם תוכן רלוונטיללקוחות הקיימים והמתעניינים. החלק השני הוא בניית האתר ה"אחורי" שהכניסה אליו מתאפשרת לאחר הזנת פרטים אישיים לזיהוי, שם מופיע כל המידע הנחוץ ללקוח, כגון פרטי הביטוח של המטופל , בדיקת יתרות ומצבי תביעות, שינוי פרטים אישיים בקרנות ועוד.
אינטגרציה מול מערכות
מאחר ומדובר בסוכנות ביטוח של חברת כלל, ערכנו אינטגרציית מידע מלאה של חברת תמורה מול המערכות של כלל לשם "שליפת" המידע האישי על כל לקוח ולקוח. יתרה מכך, כל שינוי שמתבצע באיזור האישי בתמורה מתעדכן אוטומטית בשרתים של חברת כלל.
הצוות הפגין יכולות טכנולוגיות, רמה מקצועית גבוהה מאד והוכיח שהבחירה בריל-קומרס הייתה הבחירה הנכונה. אשריכם שהתברכתם בעובדים נפלאים
גילה באלי, מנהלת מערכות מידע, תמורה