דור חדש, אסטרטגיה חדשה
סלקום, המובילה את הענף בארץ בכישרון רב ולאורך שנים, ניצבת מול האתגרים שמציב השינוי המהיר בהרגלי השימוש במובייל. בריל קומרס גאים במיוחד על הצלחתם במימוש אסטרטגיה טכנולוגית המשרתת מדיניות עסקית חדשנית המתחייבת מעצם שינוי מהותי זה.
יישום eCommerce מתקדם
במסגרת הפרויקט, ביצעה ריל קומרס פיתוח אפליקטיבי לניהול תוכן ומסחר מקוון וסלולרי, מבוסס טכנולוגיית MOSS 2007 של מיקרוסופט. הפיתוח כלל התממשקות למספר רב של מערכות בארגון, לרבות מערכות בילינג ואפליקציות התומכות במערך השיווק למערכת ניהול התוכן והמסחר.
תפיסת Self-Care מקיפה
האזור האישי מאפשר לכל לקוח סלקום לצפות בנתוני החיובים והחשבוניות ולקבל מידע אישי הקשור להרגלי השימוש והצריכה במגוון רחב של חתכים. בנוסף, באזור זה ניתן לנהל את ספר הטלפונים האישי ואת המידע מגיבוי התכנים, לשלוח הודעות SMS ו- MMS מהאתר בתעריפים מיוחדים ולקבל הטבות אישיות המותאמות במיוחד ללקוח.
אתר נושא פרסים
לאחר השקתו, זכה אתר סלקום בשני פרסים - האחד מטעם מיקרוסופט על היישום הטכנולוגי באמצעות MOSS 2007, והשני כאתר הסלולרי המצטיין לשנת 2009 בתחרות ה- WebiAward שמקיימת קבוצת אנשים ומחשבים.