אסטרטגיה חדשנית
האתר מבוסס על אסטרטגיה ארוכת טווח וחדשנית שמטרתה להוביל שינוי תפיסתי באמצעות בניית מערכת יחסים המושתתת על הגינות ושקיפות מירבית עם הלקוחות וסוכני הביטוח. ניתוחים התנהגותיים מראים כי מרבית מוצרי הביטוח הם "מוצרי דחיפה" ולכן אין האתר החדש מנסה לקדם מכירה ישירה ולהציג טקסטים הגדושים במונחים מקצועיים ולא מובנים המערערים את אמון הלקוח.
חווית גלישה אינטואיטיבית
האתר השיווקי מציג את המידע בצורה ידידותית ומתומצתת, המתמקדת בעולם ההקשרים של הלקוח ומקנה לו תמונה כללית, מהימנה וברורה על כל נושא. ארכיטקטורת המידע, המחולקת ל-3 עולמות תוכן (ביטוח, גמל ופנסיה, פיננסים מימון ואשראי), מאפשרת התמצאות אינטואיטיבית ונוחה באתר.
אזור אישי ידידותי ומקיף
האתגר העסקי הגדול והמשמעותי ביותר לו נותן האתר מענה הוא האזור האישי. המטרה המרכזית של האתר היא להוביל את הלקוח אל אזור זה, שם זמינה עבורו תמונה מלאה ונוחה להבנה של כלל תכניות הביטוח והשקעותיו בקבוצת כלל ביטוח ופיננסים. האזור האישי מאפשר ביצוע שירותים כגון הגשת תביעות וביצוע שאילתות ובירורים שונים.
יש גם פידבק...
דוגמה לאתר מוצלח בתחום הביטוח הוא זה של חברת כלל, שיכולה לשמש מודל למיקוד איכותי בחוויית לקוח. ארגון התכנים באתר מבוסס על צרכי הלקוחות. האתר מחולק לשלושה עולמות תוכן מרכזיים: ביטוח; פנסיה, גמל וחיסכון; ומימון ואשראי. בכל עולם תוכן מספק האתר מידע עשיר ומגוון, לצד כלים מייצרי ערך העומדים לרשות הלקוח, כמו סימולטור פנסיה, מחשבונים ואיתור מוסכי הסדר. בנוסף כולל האתר ממשק בולט לרשתות חברתיות”. לכתבה המלאה בדה מרקר לחץ כאן.