גיבוש קונספט מנצח
צוות האסטרטגיה והייעוץ של ריל קומרס ביצע ניתוח מקיף של הפעילות העסקית ודפוסי התנהגות קהל היעד של שילב, על מנת לבנות אפיון צרכים ולגבש קונספט וקו עיצובי, שיספקו מענה ליעדיו העסקיים של האתר. מטרת אתר שילב היא לשמש כמנוע הכנסות וכערוץ שיווקי המיישם את אסטרטגיית החברה: בניית מערכת יחסים עמוקה ומתמשכת עם לקוחותיה והרחבת את מאגר הלקוחות הקיים.
מענה לצורכי קהל היעד
האתר פונה לאימהות צעירות, הורים טריים ולכל מי שמחפש מתנות עבור קהלים אלו. על מנת להעניק חווית משתמש איכותית ומענה לכל צורכי קהל היעד תחת קורת גג אחת, בנינו תרחישי שימוש שמאפיינים כל אחד מהקהלים. בהתאם לכך, האתר כולל קטלוג מוצרים מלא ובו שפע מוצרים אטרקטיביים ובלעדיים לאתר האינטרנט, חנות מתנות וירטואלית, איזור אישי ורשימת לידה המאפשרת לספק מוצרים ישירות לבית היולדת.
פלטפורמה מתקדמת
פיתוח אתר שילב בוצע על בסיס פלטפורמת Magento, הפלטפורמה המתקדמת והפופולארית ביותר בעולם המסחר האלקטרוני. מג'נטו מעניקה למנהלי האתר גמישות ושליטה מלאה על חווית המשתמש, התוכן, והפונקציונאליות.
כמעט כמו חנות פיזית...
החנות המקוונת מציעה עשרות אלפי מוצרים למגוון רחב של קהלי יעד ומאפשרת לבחור פריט מתוך קטגוריות וחתכים שונים. כמו כן תמצאו באתר את "עולם המתנות", אזור בו ניתן לבחור מוצר בתהליך המדמה את המתרחש בחנויות הפיזיות, באמצעות הזנה מראש של הפרמטרים מין, גיל ותקציב. אזור זה מאפשר גם לצרף למתנה הקדשה אישית.