קו עיצובי ופונקציונאלי אחיד
האתגר הגדול מולו התמודדנו היה האשכול הישן של אתרי אוניברסיטת תל אביב, שכלל מאות אתרים שנבנו בצורה מבוזרת, בטכנולוגיה לא אחידה ובאיכויות שונות. נוכח האתגר, מטרת העל של הפרויקט היתה יצירת אתר בעל זהות תאגידית ברורה ואחידה, עם קו עיצובי ופונקציונאלי אחיד בין האתרים השונים, אשר יציג את האוניברסיטה באופן שיבטא את מצויינותה, ערכיה והמסרים שהיא מעוניינת לשדר לקהל היעד.
אפיון UX/UI
לצורך מימוש האסטרטגיה, בוצע אפיון של חוויית וממשק המשתמש (UX + UI), במסגרתו הוגדרו עשרות דפים ומסכי ניהול, תוך שמירה על קו עיצובי, תאגידי ומיתוגי אחיד. האפיון הכולל נועד לספק למגוון הגולשים חווית משתמש איכותית ויעילה בתתי האתרים השונים.
תשתית טכנולוגית מתקדמת
במסגרת הפרויקט נעשתה עבודת פיתוח כוללת לתשתית טכנולוגית ב-Drupal 7, אשר תחליף את כלל אשכול אתרי אוניברסיטת תל אביב. דרופל היא מערכת לניהול תוכן מובילה בעולם הקוד הפתוח, המאפשרת פיתוח הדרגתי ויצירתי של האתר, הוספת יישומים שונים והתאמה לדרישות ספציפיות.
השלב הבא...
הפרויקט כלל פיתוח של חמישה אתרי אינטרנט (אתר ראשי, אתר רישום, אתר באנגלית ו-2 אתרי פקולטה), כאשר בשנה הקרובה, יוחלפו אט אט כל האתרים הראשיים של האוניברסיטה עד שאשכול האתרים יתבסס כולו על התשתית הטכנולוגית אותה ריל קומרס פיתחה.