אסטרטגיה מנצחת
ynet היה מהחלוצים בעולם בגישה של יצירת פורטל חדשות אינטרנטי שאינו מהווה העתק דיגיטלי של המהדורה המודפסת, אלא גוף עצמאי המתחרה בעיתון האם - ידיעות אחרונות. המציאות בה למסיבת עיתונאים מגיע עיתונאי מידיעות אחרונות ועיתונאי מ-ynet, צלם מידיעות אחרונות וצלם מ-ynet, ושעל כל סקופ נלחמים ביניהם שני כלי תקשורת אלו, היא שאפשרה ל-ynet להשיג את עמדת המובילות בשוק.
חדשנות ברמה עולמית
מבין החידושים הרבים ש-ynet הביאה איתה, נזכיר שמדובר באתר הראשון שהעלה “טוקבקים” (ועורכיו היו גם אלה שטבעו את המושג), הרבה לפני שהחלו לכנות בעולם יישומים דומים בשם הקוד web 2.0 והרבה לפני שההבנה שדעתם של הקוראים חשובה וקובעת, הפכה למיינסטרים.
פתרונות end-to-end
ריל קומרס יצרה עבור הפורטל המצליח end-to-end solutions. בתור שותפים בכירים להתוויית הקונספט ולתכנון האסטרטגיה, היינו אחראיים לפיתוח הטכנולוגי של האתר, כולל תשתיות אינטרנט, פתרונות ניהול עומסים, ארכיטקטורת מידע ועוד.