שאנחנו נחזור אליך?
הודעה נשלחה בהצלחה!
או להפך?
03-6888320 03-6888320
xסגור

חדשות

"תכנון נכון של ערוץ המובייל בארגון יגדיל את שביעות רצון הלקוחות ויאפשר צמיחה לאורך זמן"

"65% מהלקוחות מתחילים חיפוש אחרי מוצר בסמארטפון וממשיכים לרכישה באתר האינטרנט, במחשב או בטאבלט. הנורמה החדשה הזו מעמידה בפני הארגונים אתגרים לא פשוטים", אמר רוזן - מנהל תחום האסטרטגיה, הייעוץ והמובייל ב-ריל קומרס

אנשים ומחשבים

"לקוחות מצפים כיום לקבל את כל שירותי הארגון בכל הערוצים - באתר האינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט. ציפייה זו מציבה אתגרים רבים בפני ארגונים וחברות. תכנון נכון של ערוץ המובייל בארגון יאפשר פיתוח ערוץ מבוסס, שיגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ויאפשר צמיחה לאורך זמן", כך אמר שי רוזן, מנהל תחום האסטרטגיה, הייעוץ והמובייל ב-ריל קומרס. רוזן אמר את הדברים בהרצה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים."

לכתבה המלאה לחץ כאן