שאנחנו נחזור אליך?
הודעה נשלחה בהצלחה!
או להפך?
03-6888320 03-6888320
xסגור

חדשות

ריל קומרס בשיתוף מיקרוסופט קיימו “בית פתוח” בנושא “בניית אתר Self Service מנצח

חברת ריל קומרס בשיתוף עם מיקרוסופט קיימו “בית פתוח” בנושא “בניית אתר Self Service מנצח” ב-28.6.2012 במשרדי מיקרוסופט רעננה.

ריל קומרס

במסגרת הבית הפתוח עמדנו על חשיבות בניית תהליכי Self Service לארגון, כיצד לממש Self Service נכון באתרי SharePoint וכיצד הדבר מומש הלכה למעשה באתרים שונים מובילים בתחומם.

שי רוזן, מנהל תחום ייעוץ ואסטרטגיה, העביר מצגת בנושא online customer service 2012 ובה תיאר את שובו של הלקוח למרכז הבמה ומהו שירות לקוחות דיגיטלי.

ניר לוי, CTO, הציג טיפים על שימוש ב SharePoint כפלטפורמה לאתר שירות לקוחות דיגיטלי רב ערוצי ושמוליק טל, מנהל פרויקט, דיבר על איך בונים אתר שירות לקוחות דיגיטלי באמצעות SharePoint.

לצפייה במצגות היכנס לעמוד הפייסבוק של ריל קומרס