ביו.

את דרכו המקצועית באינטרנט התחיל דרור בעיתון גלובס בשנת 1994.
היתה זו השנה בה נוצר ה- web כמדיום חדש בעולם, ובאותם ימים ראשונים של הרשת הכל היה חלוצי, בוסרי ומרגש - גם הקשיים. מה שהתחיל כיזמות ליצירת מהדורות אינטרנט (אנגלית ואחריה עברית) של גלובס, התפתח בהמשך לחברה בשם G-Sites, שפיתחה אתרי אינטרנט לחברות גדולות במשק ואשר אותה ניהל דרור עד 1999.

ב- 1999 יצא דרור לדרך יזמית עצמאית וביחד עם נאור מן הקימו את רילקומרס. הפרויקט הראשון איתו התמודדו היה הקמת ynet. בשלב הראשון השתלבה רילקומרס בצוות האסטרטגיה שהגה והגדיר את המוצר ולאחר מכן לקחה על עצמה את אתגר הפיתוח של האתר, שנכתב - משורת הקוד הראשונה ועד האחרונה - ברילקומרס ונוהל בה טכנולוגית במשך 11 שנות הפעילות הראשונות של ynet.

ההצלחה של ynet סללה את דרכה של רילקומרס וביססה גם את ה- DNA שלה, כחברה מובילה, היודעת לקחת על עצמה אתגרים גדולים ולספק תוצר איכותי - מקצה לקצה - עם דגש על מצויינות טכנולוגית ללא פשרות.

ב- 2007 היה דרור שותף, ביחד עם נאור, להקמת חברת אקטיב טרייל, שצמחה והפכה לשחקן מוביל בתחומי ה- Marketing Automation. עוד היה דרור שותף להקמת 'דעת' - מרכז הפיתוח והבדיקות החרדי של רילקומרס; ולרכישת הסטודיו של uniQui, שהפך לסטודיו של רילקומרס.

ראויה לציון מיוחד העובדה כי השדרה הניהולית של רילקומרס, בניצוחו של דרור, מורכבת מנשים יזמיות, מוכשרות ומקצועניות ברמות הגבוהות ביותר, והן אלו המובילות את רילקומרס ואחראיות להצלחתה.

בזמנו הפנוי מתרגל דרור יוגה, הולך יחף על שפת הים ומטייל במדבר.