שופרסל אתר מתנות לארגונים

שופרסל אתר מתנות לארגונים

פיתוח אתר מתנות המאפשר לארגונים להזמין ולממש מתנות לעובדים
ריל קומרס פיתחה את אתר המתנות של רשת שופרסל המאפשר לארגונים להעניק מתנות לחגים לעובדיהם בקלות וביעילות.

פיתוח אתר מתנות המאפשר לארגונים להזמין ולממש מתנות לעובדים
ריל קומרס פיתחה את אתר המתנות של רשת שופרסל המאפשר לארגונים להעניק מתנות לחגים לעובדיהם בקלות וביעילות.

סוג הפרוייקט
עיצוב UI
אפיון UX
פיתוח טכנולוגי
הפרוייקט
ריל קומרס פיתחה את אתר המתנות של רשת שופרסל המאפשר לארגונים להעניק מתנות לחגים לעובדיהם בקלות וביעילות.
אתר המתנות החדש של שופרסל - מתנה לכל עובד ולכל הזדמנות

 צוות הפיתוח של ריל קומרס, היושב בשופרסל, פיתח את אתר המתנות של הרשת שלמעשה נותן מענה לארבעה ממשקים שונים לביצוע פעולות בהתאמה באתר אחד:

  1. הארגון – (הלקוח) מקים אירוע מתנות, למשל "פסח", ואחראי על ניהול התקציב, על טעינת ותחזוק רשימות העובדים לפי פילוחים שהוא בוחר, כולל הגדרת קבוצות עובדים, ובחירת מתנות בהתאם. ניתן להקים גם אירועים קטנים – כמו בונוס על סיום פרויקט, שבו רק העובדים הקשורים לאותו הפרויקט מקבלים מייל עם קישור למתנה המחכה להם. הארגון יכול להגדיר מתנה כברירת מחדל אוטומטית לעובדים שלא מימשו את המתנה בין התאריכים של האירוע, למשל Gift Card בשווי מוגדר. כמו כן, הארגון נהנה מיכולת בקרה על מימוש המתנות (מי בחר מה). בסיום האירוע הארגון מקבל הודעה על מימוש כל המתנות ועל כך שניתן לסגור את האירוע.
  2. העובדים – מקבלים מייל עם קישור לאתר המתנות, שם הם יכולים לממש מתנה ממגוון המתנות שנבחרו על ידי הארגון ולפי חלוקה לקבוצות עובדים שונות כמו הנהלה בכירה, הנהלה זוטרה, כלל העובדים, צוות מסוים וכדומה. בנוסף, המערכת שולחת לעובדים תזכורות למימוש.
  3. צוות התמיכה – היושב מאחורי הקלעים ומסייע לכול הגורמים. צוות זה אחראי על תמיכה בלקוחות ומסוגל לבצע הזמנות On Behalf כלומר לבצע את כל תהליך הקמת האירוע והשלמת ביצוע ההזמנות עבור הלקוח.
  4. צוות ניהול התכנים (CMS) – צוות זה מנהל את התכנים באתר באמצעות ממשק ניהול תכנים ייעודי המאפשר עריכה וניהול של כל התכנים באתר כולל טקסט על כפתורים, מוצרים, באנרים ועוד. 

האתגר שלנו היה להצליח לשלב פרויקט גדול ומורכב עם תהליכי UX מורכבים ביותר הכוללים  דוחות רבים, בממשק קל ופשוט לשימוש. האתר עלה לייצור בפברואר 2020, לאחר שישה חודשי פיתוח בלבד, והמכירות התחילו כבר בפסח של אותה השנה עם הצטרפותם של לקוחות ארגוניים ראשוניים.

 

 צוות הפיתוח של ריל קומרס, היושב בשופרסל, פיתח את אתר המתנות של הרשת שלמעשה נותן מענה לארבעה ממשקים שונים לביצוע פעולות בהתאמה באתר אחד:

  1. הארגון – (הלקוח) מקים אירוע מתנות, למשל "פסח", ואחראי על ניהול התקציב, על טעינת ותחזוק רשימות העובדים לפי פילוחים שהוא בוחר, כולל הגדרת קבוצות עובדים, ובחירת מתנות בהתאם. ניתן להקים גם אירועים קטנים – כמו בונוס על סיום פרויקט, שבו רק העובדים הקשורים לאותו הפרויקט מקבלים מייל עם קישור למתנה המחכה להם. הארגון יכול להגדיר מתנה כברירת מחדל אוטומטית לעובדים שלא מימשו את המתנה בין התאריכים של האירוע, למשל Gift Card בשווי מוגדר. כמו כן, הארגון נהנה מיכולת בקרה על מימוש המתנות (מי בחר מה). בסיום האירוע הארגון מקבל הודעה על מימוש כל המתנות ועל כך שניתן לסגור את האירוע.
  2. העובדים – מקבלים מייל עם קישור לאתר המתנות, שם הם יכולים לממש מתנה ממגוון המתנות שנבחרו על ידי הארגון ולפי חלוקה לקבוצות עובדים שונות כמו הנהלה בכירה, הנהלה זוטרה, כלל העובדים, צוות מסוים וכדומה. בנוסף, המערכת שולחת לעובדים תזכורות למימוש.
  3. צוות התמיכה – היושב מאחורי הקלעים ומסייע לכול הגורמים. צוות זה אחראי על תמיכה בלקוחות ומסוגל לבצע הזמנות On Behalf כלומר לבצע את כל תהליך הקמת האירוע והשלמת ביצוע ההזמנות עבור הלקוח.
  4. צוות ניהול התכנים (CMS) – צוות זה מנהל את התכנים באתר באמצעות ממשק ניהול תכנים ייעודי המאפשר עריכה וניהול של כל התכנים באתר כולל טקסט על כפתורים, מוצרים, באנרים ועוד. 

האתגר שלנו היה להצליח לשלב פרויקט גדול ומורכב עם תהליכי UX מורכבים ביותר הכוללים  דוחות רבים, בממשק קל ופשוט לשימוש. האתר עלה לייצור בפברואר 2020, לאחר שישה חודשי פיתוח בלבד, והמכירות התחילו כבר בפסח של אותה השנה עם הצטרפותם של לקוחות ארגוניים ראשוניים.

 צוות הפיתוח של ריל קומרס, היושב בשופרסל, פיתח את אתר המתנות של הרשת
 צוות הפיתוח של ריל קומרס, היושב בשופרסל, פיתח את אתר המתנות של הרשת
חווית המשתמש – המספרים שמראים את הכל

כמו תמיד, המספרים מדברים בעד עצמם, מאז השקת האתר עולה מס' הארגונים המשתמשים באתר  באופן אקספוננציאלי. מרבית הארגונים משתמשים באתר בשירות עצמי מלא מה שמעיד על חווית משתמש מעולה ואינטואיטיבית.

כמו תמיד, המספרים מדברים בעד עצמם, מאז השקת האתר עולה מס' הארגונים המשתמשים באתר  באופן אקספוננציאלי. מרבית הארגונים משתמשים באתר בשירות עצמי מלא מה שמעיד על חווית משתמש מעולה ואינטואיטיבית.

"חווית המשתמש – המספרים שמראים את הכל"
"חווית המשתמש – המספרים שמראים את הכל"
טכנולוגיה!

בצד השרת עבדנו עם .Net Core ועם SQL Server במסד הנתונים. פיתחנו את צד הלקוח באמצעות Angular.

בצד השרת עבדנו עם .Net Core ועם SQL Server במסד הנתונים. פיתחנו את צד הלקוח באמצעות Angular.

בצד השרת עבדנו עם .Net Core ועם SQL Server במסד הנתונים. פיתחנו את צד הלקוח באמצעות Angular.
בצד השרת עבדנו עם .Net Core ועם SQL Server במסד הנתונים. פיתחנו את צד הלקוח באמצעות Angular.
במה אנחנו גאים במיוחד

ריל קומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל, הנהנית מעליה במכירות בזכות הפרויקט המוצלח. 

ריל קומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל, הנהנית מעליה במכירות בזכות הפרויקט המוצלח. 

ריל קומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל
ריל קומרס פיתחה פרויקט מורכב מאוד בזמן קצר יחסית לשביעות רצונה הגבוה של רשת שופרסל
נשמח לשמוע על הפרוייקט הבא שלך :)