חוויית המשתמש עם ריל קומרס

חוויית המשתמש עם ריל קומרס

אנחנו מאמינים שחוויית המשתמש היא המפתח המרכזי להצלחה של כל פרויקט דיגיטלי, בין אם אנחנו אחראיים גם על אפיון ה-UX והעיצוב או רק על הפיתוח. 

אנחנו מאמינים שחוויית המשתמש היא המפתח המרכזי להצלחה של כל פרויקט דיגיטלי, בין אם אנחנו אחראיים גם על אפיון ה-UX והעיצוב או רק על הפיתוח. 

פיתוח פרונט ללא פשרות לחוויית משתמש מדהימה


הצלחת הפרויקט עבור לקוחות הקצה, היא ההצלחה שלנו. ההבנה הזאת מושרשת ב-DNA של ריל קומרס, והיא המדרבנת את כל אנשי הצוות, כולל אנשי הפיתוח, מנתחי המערכות ומנהלי הפרויקטים, להתעמק ולהבין את  עולם חוויית המשתמש, כדי לפתח עבורו מוצר מושלם. אנחנו מאמינים שהקשר הצמוד והעבודה המשותפת בין מומחי ה-UX – המבינים טכנולוגיה לעומק, ובין אנשי הפיתוח – השולטים היטב בכל עקרונות חוויית המשתמש, הם המאפשרים לנו לייצר הצלחה ללקוח ולמותג שלו. 

התיאום המושלם הזה שנבנה אצלנו לאורך שנים, הוא היתרון להעדיף לפתח איתנו את כל מרכיבי פרויקט הדיגיטל, האתר או האפליקציה שלכם. יחד עם זאת, אנחנו יודעים להשתלב יופי רק בפיתוח, גם אם חוויית המשתמש אופיינה ועוצבה פנימית אצל הלקוח או על ידי גורם שלישי.

 


הצלחת הפרויקט עבור לקוחות הקצה, היא ההצלחה שלנו. ההבנה הזאת מושרשת ב-DNA של ריל קומרס, והיא המדרבנת את כל אנשי הצוות, כולל אנשי הפיתוח, מנתחי המערכות ומנהלי הפרויקטים, להתעמק ולהבין את  עולם חוויית המשתמש, כדי לפתח עבורו מוצר מושלם. אנחנו מאמינים שהקשר הצמוד והעבודה המשותפת בין מומחי ה-UX – המבינים טכנולוגיה לעומק, ובין אנשי הפיתוח – השולטים היטב בכל עקרונות חוויית המשתמש, הם המאפשרים לנו לייצר הצלחה ללקוח ולמותג שלו. 

התיאום המושלם הזה שנבנה אצלנו לאורך שנים, הוא היתרון להעדיף לפתח איתנו את כל מרכיבי פרויקט הדיגיטל, האתר או האפליקציה שלכם. יחד עם זאת, אנחנו יודעים להשתלב יופי רק בפיתוח, גם אם חוויית המשתמש אופיינה ועוצבה פנימית אצל הלקוח או על ידי גורם שלישי.

 

מחקר משתמשים


הניסיון מלמד שהדרך לחוויית משתמש מוצלחת עוברת במחקר משתמשים מתוחכם. בין אם מדובר בשאלונים, סקר צרכים או ראיונות משתמשים, כל פרויקט UX בריל קומרס יתחיל שם. נבין את צרכי המשתמשים לעומק, נעלה על כל הבעיות, החסמים, החששות והאתגרים, ונביא את כל הממצאים אליכם. נשתף את מסקנות המחקר עם צוות הדיגיטל ועם שאר הארגון ונשתמש בהן כדי לייצר את הפתרונות הטובים ביותר למוצר הדיגיטלי שלכם.


הניסיון מלמד שהדרך לחוויית משתמש מוצלחת עוברת במחקר משתמשים מתוחכם. בין אם מדובר בשאלונים, סקר צרכים או ראיונות משתמשים, כל פרויקט UX בריל קומרס יתחיל שם. נבין את צרכי המשתמשים לעומק, נעלה על כל הבעיות, החסמים, החששות והאתגרים, ונביא את כל הממצאים אליכם. נשתף את מסקנות המחקר עם צוות הדיגיטל ועם שאר הארגון ונשתמש בהן כדי לייצר את הפתרונות הטובים ביותר למוצר הדיגיטלי שלכם.

סדנאות קונספט ו Design Thinking


את מסקנות המחקר אנו משלבים בסדנת קונספט ו-Design Thinking ובה אנו מגדירים את קהלי היעד, מתכננים את מסע הלקוח ומוצאים ביחד פתרונות יצירתיים וחדשניים שיענו על כל הצרכים. בנוסף, הסדנאות משמשות לשיתוף ולגיוס כלל הארגון והגורמים השונים בו לטובת הצלחת הפרויקט. תוצרי הסדנה מובילים אותנו לבניית קונספט ה-UX ולאפיון המפורט של חוויית המשתמש. 
 


את מסקנות המחקר אנו משלבים בסדנת קונספט ו-Design Thinking ובה אנו מגדירים את קהלי היעד, מתכננים את מסע הלקוח ומוצאים ביחד פתרונות יצירתיים וחדשניים שיענו על כל הצרכים. בנוסף, הסדנאות משמשות לשיתוף ולגיוס כלל הארגון והגורמים השונים בו לטובת הצלחת הפרויקט. תוצרי הסדנה מובילים אותנו לבניית קונספט ה-UX ולאפיון המפורט של חוויית המשתמש. 
 

קונספט UX וארכיטקטורת מידע


על בסיס המחקר שנערוך, נפתח את הקונספט של חוויית המשתמש לאפליקציה או לאתר האינטרנט. נשרטט את המסכים המרכזיים ונגדיר את תכולת הפרויקט ואת ארכיטקטורת המידע. בשלב זה כבר נדע את תמונת הפרויקט כולה באופן שיאפשר לאשר את הקונספט בהנהלת הארגון, וכן ליעל את תוכנית הפרויקט. 


על בסיס המחקר שנערוך, נפתח את הקונספט של חוויית המשתמש לאפליקציה או לאתר האינטרנט. נשרטט את המסכים המרכזיים ונגדיר את תכולת הפרויקט ואת ארכיטקטורת המידע. בשלב זה כבר נדע את תמונת הפרויקט כולה באופן שיאפשר לאשר את הקונספט בהנהלת הארגון, וכן ליעל את תוכנית הפרויקט. 

אפיון מפורט של חוויית המשתמש (UX)


לאחר אישור הקונספט אפשר לצאת לדרך לשלב האפיון המפורט ובו אנו נשרטט את כל המסכים בפרויקט. ההחלטות מתקבלות בעבודה משותפת עם הלקוח והתוצרים עוברים לאישור מקבלי החלטות בארגון באופן שוטף, בתכנון כל העבודה מראש ובצורה מהירה. בפרויקטים גדולים, כדי לעמוד בזמני ביצוע מהירים אנחנו נכנסים לשלב העיצוב והפיתוח במקביל לשלב האפיון.
 


לאחר אישור הקונספט אפשר לצאת לדרך לשלב האפיון המפורט ובו אנו נשרטט את כל המסכים בפרויקט. ההחלטות מתקבלות בעבודה משותפת עם הלקוח והתוצרים עוברים לאישור מקבלי החלטות בארגון באופן שוטף, בתכנון כל העבודה מראש ובצורה מהירה. בפרויקטים גדולים, כדי לעמוד בזמני ביצוע מהירים אנחנו נכנסים לשלב העיצוב והפיתוח במקביל לשלב האפיון.
 

עיצוב אפליקציות ואתרים


בשלב פיתוח הקונספט של ה-UX אנו נפתח גם את השפה הויזואלית של הפרויקט, על בסיס שפת המותג הקיימת. השפה הויזאולית תשמש אותנו בכל שלבי העיצוב ותאפשר לגבש פרונט מעוצב, מהודק, עקבי ומקצועי שישרת את חוויית המשתמש באופן הוליסטי וישאיר רושם טוב על משתמשי הקצה. 
 


בשלב פיתוח הקונספט של ה-UX אנו נפתח גם את השפה הויזואלית של הפרויקט, על בסיס שפת המותג הקיימת. השפה הויזאולית תשמש אותנו בכל שלבי העיצוב ותאפשר לגבש פרונט מעוצב, מהודק, עקבי ומקצועי שישרת את חוויית המשתמש באופן הוליסטי וישאיר רושם טוב על משתמשי הקצה. 
 

בדיקות שמישות – Usability Testing


אנו נמליץ לבצע בדיקות שמישות בכל שלב משלבי הפרויקט: בשלב האפיון והעיצוב על הדגם שנבנה באופן ייעודי לפרויקט, ולאחר שלב הפיתוח על המוצר עצמו. את בדיקות השמישות אנו מבצעים עם משתמשים אמיתיים בהתאם למתודולוגיות בדוקות ומנוסות ואת מסקנות הבדיקות נשתף עם הלקוח ונטמיע במוצר כדי להגיע לרמת השמישות הגבוהה ביותר.

 


אנו נמליץ לבצע בדיקות שמישות בכל שלב משלבי הפרויקט: בשלב האפיון והעיצוב על הדגם שנבנה באופן ייעודי לפרויקט, ולאחר שלב הפיתוח על המוצר עצמו. את בדיקות השמישות אנו מבצעים עם משתמשים אמיתיים בהתאם למתודולוגיות בדוקות ומנוסות ואת מסקנות הבדיקות נשתף עם הלקוח ונטמיע במוצר כדי להגיע לרמת השמישות הגבוהה ביותר.

נשמח לשמוע על הפרוייקט הבא שלך :)